Nincsenek termékek a kosárban.
GY.I.K.
Rendeléssel kapcsolatos kérdések
Hogyan tudok rendelni?
Rendelését a webáruházon keresztül vagy email-ben adhatja le. Webáruházunk a nap 24 órájában fogadja a rendeléseket. Ha kérdése lenne vagy segítséget szeretne kérni, akkor ügyfélszolgálatunkat az alábbi elérhetőségeken érheti el:
Telefonon 10 – 17 óra között fogadjuk hívását a 06 70 604 5060-as telefonszámon, vagy kérdését elküldheti e-mailben az info@bio4u.hu e-mail címre.
Van minimális rendelési érték?
A BIO4U webáruházban nincs meghatározva minimális rendelési érték
Van lehetőség személyes átvételre?
Nem, egyelőre a BIO4U csak webshopként működik.
Mi történik, ha előre utaltam vagy bankkártyával fizettem, de nem tudnak minden megrendelt terméket szállítani a megrendelésemből?
Ha valamelyik terméket nem tudjuk szállítani, arról minden esetben értesítjük a megrendelőt. A megrendelő rendelkezik arról hogy a termék árának visszautalásűt kéri, vagy a hiányzó termék helyett egy hasonló, ugyanolyan értékű terméket kér, vagy megvárja, hogy a termék ismét elérhető legyen. A későbbi időpontban küldött termékn a szállítási költséget a BIO4U állja.
Van lehetőségem módosítani a megrendelésemen?
A kiválasztott termékek darabszáma és az egyes termékfajták módosítására, törlésére a tényleges fizetést megelőzően van mód.
Szállítással kapcsolatban felmerülő kérdések
Milyen futárszolgálattal szállítjuk házhoz a megrendeléseket?
A megrendeléseket belföldön a GLS futárszolgálattal szállítjuk házhoz.
Mikorra várhatom a csomagot?
A szállítási határidő a megrendelés napjától számítva 2 – 5 munkanap.
Ha egy termék nem elérhető, azaz nincs raktáron, vagy nem beszerezhető, akkor a szállítási idő kitolódhat, de ezt minden esetben jelezzük és egyeztetünk, hogy megtaláljuk az Ön számára legmegfelelőbb megoldást.
A feladás napján egy szállításról szóló visszaigazoló email-t küldünk a megrendelő részére, amelyben tájékoztatjuk, hogy a csomagot átadtuk a futárszolgálatnak, ami másnap fog megérkezni.
Milyen időintervallumban kézbesítik a megrendelésemet?
Az GLS futárszolgálat 8 – 17 óráig szállítja a csomagokat, pontos időpontot nem tudunk meghatározni.
Amennyiben szeretné tudni, hogy hány óra körül vagy milyen időintervallumban fog a futár a szállítási címre érni, kérjük jelezze; a küldeményazonosító szám alapján a szállítási nap reggelén lekérjük az információt a GLS Ügyfélszolgálatától.
A másik megoldás, hogy megadjuk a küldeményazonosító számot, amivel Ön érdeklődhet az GLS Ügyfélszolgálatánál.
A GLS FlexDekiveryService: https://gls-group.eu/HU/hu/tajekoztatas-e-mailben
GLS elérhetőségei:
Címzetteknek fenntartott ügyfélszolgálat
munkanapokon 7.00 – 20.00 érhető el
Telefon: +36 1 802 0265*
Mobil: +36 20 890-0660*
Mi történik akkor, ha kézbesítéskor nem vagyok a szállítási címen?
Fontos, hogy olyan szállítási címet adjon meg, ahol napközben tartózkodik (akár munkahelyi vagy otthoni cím). Sikertelen kézbesítés esetén a futár másnap még egyszer megkísérli a kézbesítést. Amennyiben másodszor sem sikerül átadni a csomagot, értesítőt fog hagyni a címzett postaládájában. Ha a kiszállítás sikertelen, abban az esetben a kifizetett terméket újból kiszállítjuk előre egyeztetve, maximum 30 napig.
Amennyiben a vásárló ezen egy hónap elteltét követően sem veszi át a megvásárolt terméket/termékeket, abban az esetben a BIO4U webáruház eláll a vásárlási szerződéstől, azt egyoldalúan felbontja, és a vételárat 40% kötbér megtartása mellett visszautalja a vásárló által vásárlásakor megadott bankszámlaszámára.
Mi a teendő sérült csomag esetén?
A megrendelt termékeket gondosan becsomagoljuk, az üveges termékeket külön légpárnás fóliával is becsavarjuk. A kartondobozt teljesen kitöltjük porisztirol térkitöltő anyaggal.
Ha a csomag mégis sérülten érkezik, a csomag külsején észlelt sérülés, átázás miatt belső sérülésre lehet következtetni, kérjük jelezze Ügyfélszolgálatunknál az info@bio4u.hu e-mail címre vagy a 06 70 604 5060 telefonszámon. A futárnak Jegyzőkönyvet kell felvennie a sérülésről. A csomagot ne vegye át, hanem irányítsa vissza hozzánk. Rendelését ebben az esetben rövid időn belül újból szállítjuk.